خرید اینترنتی بهترین ماهی سفید دریایی

بهترین نوع ماهی سفید کدام می باشد؟ دریایی یا پرورشی؟ در مورد ماهی سفید چه اطلاعاتی دارید؟ از کدام سایت می توان ماهی سفید را به صورت اینترنتی خرید نمود؟
ماهی سفید از جمله ماهی های مرغوب دریای شمال می باشد که در بخش های مختلفی از جهان یافت می شود. البته زیستگاه اصلی ماهی سفید در جهان، دریای آزوف، دریاچه ایزنیک، رود اترک، رود دون، رود کوبان، رود ترک، رود ولگا، دریای خزر می باشد. البته این ماهی در کشور ایران نیز با رشد خوبی همراه بوده است و می توان گفت که ماهی سفید در قسمت های ایران چون تالاب انزلی، رودخانه گیلان و مازندران، سفیدرود، بابلرود، تجن و گرگانرود و… زندگی می کند.

خصوصیات ظاهری ماهی سفید دریایی

ماهی همانند دیگر انواع ماهی ها دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشد که می توان به پوزه ای گرد و دهان انتهایی این ماهی اشاره کرد. البته باید بدانید که ماهی سفید از شکمی مدوری شکل برخوردار بوده است و باله های این ماهی دارای رنگ خاکستری بوده و بدن آن از رنگ نقره ای تشکیل شده است. ماهی سفید در دو نوع دریایی و پرورشی یافت می شود که بهترین نوع ماهی سفید نوع دریایی آن است چرا که از طعم بهتری برخوردار می باشد.
ماهی سفید می تواند تا 71 سانتی متر رشد داشته باشد و وزن این ماهی 948 گرم بوده و البته در وزن های 8 کیلوگرمی نیز صید شده که مختص به دریای ایران نبوده است. این ماهی تا 10 سال عمر می کند و در برخی از مکان ها تا 12 سالگی نیز گزارش شده است. ماهی سفید از نرمتنان تغذیه می کند و این تغذیه، به عنوان غذای اصلی ماهی سفید معرفی شده است. ماهی سفید در بخش های مختلفی از ایران یافت می شود و عمده ترین منطقه رشد این ماهی ها در رودخانه مازندران و گیلان بوده است و با تور پره به همراه ماهی کفال صید می شود.
ماهی سفید از ارزش اقتصادی بسیار بالایی برخوردار می باشد که در بازار ایران با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسد. البته از مرغوب ترین ماهی های شمال که از گوشت نرم و سفید برخوردار می باشد، می توان به ماهی سفید اشاره کرد. البته ماهی سفید دارای استخوان های ریزی است که به سختی از گوشت آن جدا می شود.

خرید اینترنتی ماهی سفید

ماهی سفید از پرطرفدار ترین ماهی شمال کشور محسوب می شود که در انواع دریایی و پرورشی در بازار به فروش می رسد. شما می توانید از طریق سایت ایران فیشرمن بهترین ماهی سفید را به صورت اینترنتی خرید نمایید. برای خرید اینترنتی ماهی سفید می توانید با مشاورین واحد فروش در تماس باشید.