چینی آلات و عوامل رفتاری و اجتماعی دانش آموزان

کودکان 7 تا 15 ساله اغلب تصمیم خود را برای تسکین خود بر اساس عوامل رفتاری و اجتماعی قرار می دهند.

با این وجود، چینی آلات بهداشتی کرد تعداد محدودی از مطالعات عمدتاً بر رفتارهای دانش‌آموزانی که از توالت‌های مدرسه استفاده می‌کنند، متمرکز شده‌اند.

برخی از مطالعات چندین علت احتمالی را بر دانش‌آموزان که به توالت مدرسه می‌روند پیشنهاد می‌کنند.

برای مثال، یک کارآزمایی تصادفی خوشه‌ای، از جمله مواد مستراح، تأثیر WASH مدرسه را بر سلامت و غیبت ارزیابی کرد.

نتایج حاصل از چینی آلات بهداشتی مصاحبه‌های عمیق نشان داد که دانش‌آموزان برای تصمیم‌گیری در مورد استفاده از توالت مدرسه، فاکتورهای متعددی را وزن می‌کنند.

این عوامل شامل عوامل محیطی فیزیکی (شرایط، ایمنی، حریم خصوصی، دسترسی و در دسترس بودن)، عوامل اجتماعی (هنجارها، انتظارات، و مسئولیت) و عوامل فردی (تجربه، روال، ادراک خطر و نیازهای شخصی) بود.

این امر نشان می‌دهد که عواملی مانند شستن و تمیز کردن توالت‌ها، ایجاد بوی خوب آن‌ها، حذف مواد آلوده کثیف از امکانات، و محافظت از حریم خصوصی کودکان ممکن است عوامل جذابی برای استفاده دانش‌آموزان از توالت‌های مدرسه باشد.

با این حال، برخی از چینی بهداشتی آماتیس مطالعات این علل و میزان تأثیر آنها بر رفتار توالت رفتن کودکان را تجزیه و تحلیل کردند.

مطالعات بررسی عوامل احتمالی و عوامل اولویت نیز محدود بود.

بنابراین، این چینی بهداشتی ساختمانی مطالعه با هدف استفاده از یک مدل معادلات ساختاری برای درک عوامل موثر بر رفتار توالت رفتن کودکان انجام شد.

نتیجه‌گیری این مطالعه همچنین مرجعی برای مداخله بهداشت مدارس ارائه کرد.

این مطالعه شامل یک بررسی کیفی در دو شهرستان در روستاهای چین، یکی در شمال و دیگری در جنوب بود.

  • منابع:
    1. Analysis of factors affecting students going to school toilets in a rural primary school in China
  • تبلیغات: 
    1. نکات مهم در مورد انگشتر فیروزه
    2. چوب گردو میتواند کل منزل شما را پر از لوازم کند
    3. پالتوهایی که با شرایط آب و هوایی طراحی میشوند!
    4. فردی که با چند پیمانه شکر نوعی حلوای معروف تهیه نمود!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.