قیمت بازار ماهی سفید دریایی در تهران

از ویژگی ها و خصوصیات ماهی سفید چه می دانید؟ قیمت بازار ماهی سفید دریایی در تهران چقدر بوده است؟ زیستگاه اصلی ماهی سفید در کدام قسمت از جهان بوده است؟
ماهی سفید از دسته ماهی های مرغوب دریای خزر بوده است که البته این ماهی نیز به کشور ایران معرفی شده است و زیستگاه اصلی ماهی سفید در دریای آزوف، رود اترک، رود دون، رود کوبان، رود ترک، رود ولگا و… بوده است. این ماهی از جمله ماهیانی است که در مصب های آب شور به زندگی می پردازد و همچنین گفته شده است در دریاچه های ساحلی با رشد خوبی همراه بوده است.

ویژگی های ظاهری ماهی سفید دریایی

ماهی سفید در انواع مختلفی چون دریایی، پرورشی و رودخانه ای یافت می شود که البته از مرغوب ترین ماهی سفید می توان به ماهی سفید دریایی اشاره کرد و در این مطلب بیش تر در مورد این ماهی صحبت شده است.
ماهی سفید دریایی از رنگ نقره ای و سفید برخوردار بوده و قسمت شکمی این ماهی دارای رنگ سفید می باشد و همچنین گفته شده است که این ماهی از فوق راسته ماهیان به شمار می رود. ماهی سفید از بدنی دوکی شکل و فشرده ای برخوردار می باشد و البته دارای هیچ سیبیلکی نبوده است و فلس های دایره ای شکل تمامی بدن این ماهی را پوشانده است.
ماهی سفید دریایی دارای 5 باله بوده است که هر کدام دارای تعداد شعاع مختلفی می باشند و همچنین این ماهی در دریای خزر با عمر 10 ساله برخوردار بوده است. بزرگترین ماهی سفید دریایی دارای طول 71 سانتی متر بوده است و وزن این ماهی به 4 کیلوگرم می رسد. البته تراکم این ماهی در استان های مازندران و گلستان بیش تر بوده است و بیش ترین مهاجرت ماهی سفید در قسمت های شرقی بوده که دارای آب و هوای گرم می باشند.

ماهی سفید دریایی

قیمت ماهی سفید دریایی در ایران

ماهی سفید دریایی در اندازه و وزن های مختلفی وجود دارد که از قیمت متفاوتی برخوردار می باشند. قیمت ماهی سفید دریایی در وزن 900 گرم به بالا، 27000 تومان بوده است و ماهی سفید دریایی در وزن 700 الی 900 گرم دارای قیمت 25000 تومان بوده است. ماهی سفید دریایی در وزن های 500 الی 700 گرم با قیمت 20000 تومان در بازار به فروش می رسد. جهت اطلاع از قیمت ماهی و همچنین خرید ماهی سفید دریایی با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
البته بزرگترین مرکز فروش ماهی سفید در شمال کشور بوده است و این مرکز فروش دارای نمایندگی هایی در تهران می باشد که انواع ماهی سفید را به صورت اینترنتی و عمده در بازار به فروش می رساند. یکی از نمایندگی ماهی سفید در تهران سایت ایران فیشرمن بوده است که محصولات را با قیمت مناسب به فروش می رساند.
منبع: ماهی و میگو ایران