فروش عمده ماهی سفید نر دریایی

ماهی سفید نر با ماهی سفید ماده چه تفاوتی دارد؟ بیش ترین فروش ماهی سفید مربوط به کدام نوع ماهی می باشد؟ دریایی یا پرورشی؟ آیا می توان ماهی سفید را به صورت عمده از این سایت خرید کرد؟
ماهی سفید گونه ای از مرغوب ترین انواع ماهی شمال کشور محسوب می شود که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده است. ماهی سفید از راسته کپور ماهیان به شمار می رود و در مطلب زیر به مشخصات و ویژگی های ظاهری این ماهی اشاره شده است.
ماهی سفید از بدنی دوکی شکل و فشرده ای برخوردار بوده است و فلس های این ماهی به صورت دایره ای می باشند. این ماهی از خط جانبی سر تا دمی برخوردار بوده و دارای سیبیلک نمی باشد. در مورد رنگ ماهی سفید گفته شده است که این ماهی به دو رنگ تقسیم شده است. در قسمت پشتی ماهی سفید رنگ نقره ای و در ناحیه شکمی این ماهی رنگ سفید دیده می شود.
ماهی سفید دارای طول 71 سانتی متر و وزن 1100 گرم بوده است و همچنین می توان گفت که این ماهی می تواند تا 10 سال عمر کند. زیستگاه اصلی ماهی سفید در مناطق جنوبی و جنوب غربی دریای خزر بوده است و از نظر اقتصادی دارای ارزش بالایی می باشد.

تفاوت ماهی سفید نر با ماده

ماهی سفید از گونه های محبوب ماهی شمال کشور بوده است که البته در دو نوع نر و ماده تخم ریزی می کند. ماهی سفید نر و ماده در کل از نظر شکل ظاهری شبیه به یکدیگر می باشند ولی تمایزاتی نیز بین آن ها دیده می شود. ماهی سفید نر در زمان تخم ریزی بر روی سر آن برجستگی های سفید رنگی دیده می شود ولی این ویژگی در ماهی سفید ماده دیده نمی شود.
دومین تفاوت ماهی سفید نر و ماده در میزان گوشت آن ها بوده است. طبق تحقیقات نشان داده شده است که ماهی سفید نر دارای گوشت بیش تری بوده است و از وزن بالاتری برخوردار می باشد.

ماهی سفید

فروش عمده ماهی سفید دریایی

ماهی سفید در انواع دریایی و پرورشی در بازار به فروش می رسد که از برترین انواع ماهی سفید می توان به نوع دریایی اشاره کرد. این ماهی به دلیل این که از مواد طبیعی دریا برای تغذیه استفاده می کند دارای طعم خوشایندتری می باشد و همچنین از خواص بیش تری نیز برخوردار است. ماهی سفید در بازار ایران با فروش خوبی همراه بوده است چرا که گوشت این ماهی بسیار نرم و خوش طعم بوده و بیش تر در سرخ کردن از آن استفاده می شود.
فروش ماهی سفید در این سایت به صورت عمده و جزئی انجام می شود. اگر به دنبال خرید عمده ماهی سفید می باشید می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
منبع: ماهی و میگو ایران