خرید و فروش ماهی سفید دریایی مازندران

زیستگاه اصلی ماهی سفید در کجاست؟ استان مازندران در پرورش و تولید ماهی سفید چه نقشی دارد؟ خرید و فروش ماهی سفید دریایی از کدام سایت امکان پذیر می باشد؟
استان مازندران یکی از استان های شمال ایران که در قسمت جنوبی به دریای خزر می باشد و البته این استان مرکز استان ساری به شمار می رود و دارای آب و هوای بسیار خوبی می باشد. البته این استان در تولید انواع ماهی از جمله ماهی سفید دخیل است و توانسته است حجم انبوهی از ماهی را در استان و رودخانه های خود پرورش دهد. از جمله ماهیانی که در رودخانه های مازندران یافت می شود، ماهی سفید نام دارد که در ادامه بیش تر در مورد آن صحبت شده است.

در مورد ماهی سفید دریایی بیش تر بدانید

ماهی سفید از جمله مرغوب ترین و برترین انواع ماهی شمال کشور محسوب می شود که در دریای خزر، رودخانه های مازندران و گیلان زیست می کند. این ماهی از دیگر انواع ماهی شمال مرغوب تر و دارای درجه یک است. ماهی سفید از کپور ماهیان به شمار می رود و امروزه به صورت مصنوعی مورد پرورش قرار گرفته است.
از نظر شکل ظاهری می توان گفت که ماهی سفید از بدنی دوکی شکل و فشرده برخوردار بوده و البته رنگ بدن این ماهی نقره ای مانند می باشد و شکم ماهی سفید از رنگ سفید پوشیده شده است. ماهی سفید می تواند تا 10 سال عمر داشته باشد و همچنین از ویژگی های دیگر ماهی سفید می توان به نداشتن سیبیلک ماهی اشاره کرد. ماهی سفید نر و ماده دارای شکل ظاهری مشابهی هستند ولی در زمان تخم ریزی بر روی سر ماهی سفید دریایی نر برجستگی های سفیدی دیده می شود که این ویژگی وجه تمایزی بین ماهی سفید ماده و نر است.
ماهی سفید می تواند تا 71 سانتی متر رشد داشته باشد و در بازار با طول 45 سانتی متر نیز به فروش می رسد. زیستگاه اصلی ماهی سفید در گرجستان، آذربایجان، روسیه، اسلواکی و… می باشد و البته این ماهی در دریای مازندران نیز پراکنش داده شده است. ماهی سفید از هر نوع ماده غذایی مصرف می کند ولی بهترین غذا برای رشد ماهی سفید نرمتنان می باشند. البته باید توجه داشته باشید زمانی که ماهی سفید در حال تخم ریزی می باشد از هیچ مواد غذایی تغذیه نمی کند.

خرید و فروش انواع ماهی سفید مازندران

اگر قصد خرید انواع ماهی سفید دریایی و پرورشی دارید می توانید از طریق سایت ایران فیشرمن اقدام نمایید. این سایت در جهت فراهم آوردن آسایش و راحتی مشتریان خود محصولات را به صورت اینترنتی خرید و فروش می کند. شما می توانید بهترین انواع ماهی سفید پرورشی و دریایی را از طریق راه های ارتباطی زیر خرید نمایید.